CGI-error

Läs inläggen här innan du registrerar dig.

Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer

CGI-error

Inläggav Lars-Gunnar » 25 aug 2009, 21:47

CGI Error
The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of HTTP headers. The headers it did return are:


Får du följande slå omedelbart larm till Per. Starta upp Google slå in ”Veteranlastbilar” klicka på länken och du kommer till ”Veteranbilarse/news”.

Titta längst ner på sidan så hittar du Pers mobilnummer. Jag kontaktade honom och skrev enkelt ”CGI-error” via SMS och han fick det på en gång och jag svar snabbt med info när han beräknade ha fixat felet. En ide är att ni lägger in numret i era mobiler för bekvämlighets skull.

Numret är: 070-590 73 01

Lars-Gunnar :)
Lars-Gunnar
 

Re: CGI-error

Inläggav Per Thomson » 25 aug 2009, 22:08

Bra Lars-Gunnar!
Men du var inte först, Bosse Norvinge hann före men bättre med flera meddelanden än inget alls - det visar i alla fall att det finns folk som saknar forumet. Normalt finns det ju en dator där man befinner sig och det fanns det nu med, dock endast med gammaldags modemuppkoppling till Internet så det var bara att glömma. I stället fick det bli ett lite tidigare uppbrott från middagsbjudningen och buss hem. Är man bjuden på middag får ju bilen stå kvar hemma :D Den aktuella servern behövde bara startas om och så var problemet löst.

Nu är vi i alla fall igång igen men din uppmaning om att SMS:a mig om fel uppstår igen var bra.
Hälsningar
Per Thomson
Användarvisningsbild
Per Thomson
Site Admin
 
Inlägg: 7356
Blev medlem: 22 mar 2007, 23:11
Ort: Råå

Re: CGI-error

Inläggav Lars-Gunnar » 27 aug 2009, 21:13

Bäste Per!

När jag läser att du var bortbjuden och ändå tog dig hem "BARA" för att starta om Servern då framstår du som en mycket ansvarsfull och omtänksam människa gentemot oss forummedlemmar. Det hade nog inte varit någon som begärt detta av dig när du sitter och har trevligt. Vi överlever ändå.

Så Per, hatten av för dig! :)
Lars-Gunnar
 


Återgå till Allmän information

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster