Well, de e ju tur att smaken är olika.
Hostan beror på troligast på att regulatorn inte funkar som den ska.
Den kan man modifiera litt samtidigt som man minskar huvudmunstycket med ca 25 procent. Blir en helt annan bil och med en helt annan bränsleförbrukning.
Sen är dom rätt kinkiga på grenrören som tyvärr ofta slår sej och börjar läka.
Men en sak är säker, eftersom grundbilen (nu talar jag om GMC, inte Chevrolet) tillverkades i över 500 000 ex under 4 år, gjorde tjänst runt hela jordklotet låååååångt efter att WW2 tog slut så vill jag påstå att den inte är så dålig.
SKa man hårddra så tillverkades det över 30 olika påbyggnader bara i USA, sen har varje land som haft dom gjort egna påbyggnader.
I Tyskland var/är det vanligt med dieselkonverteringar.
I Frankrike hade man på mindre orter kvar GMCer modifierade till skogsbrandbilar så sent som 1989. Jag gjorde rätt stora ögon när jag såg detta!!
Jag gjorde bort mina då dom inte gillar att stå still, definitivt inte de som kom från Norge. Dom hade silikonbromsvätska och det var mer regel än undantag att nån hjulcylinder började läcka eftesom silikonoljan inte har nån ytspänning. Det behövs inte nåt stort grand som lägger sig i nån av tätningarna förrän hundralapparna låg i en pöl på gargegolvet!!