Lägga i frysen så länge?

Vill du uppmärksamma annonser på Blocket, Blinto, Klaravik eller liknande sajter så gör det här!

Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer

Lägga i frysen så länge?

Inläggav Thomas Almen » 17 dec 2011, 21:20

Den här har jag spanat in ett antal år, stog ofta parkerad på Moraklockan. Senast i fjol vinter var den i full sving. Såg den flera gånger när jag körde destillerade drycker, (bl.a) till Mora. http://www.blocket.se/dalarna/Scania_14 ... m?ca=3&w=3
Thomas Almen

Re: Lägga i frysen så länge?

Inläggav Lasse Hsand » 08 jan 2012, 10:16

Det verkar gå tungt med försäljningen ser att dom flyttar fram annonsen med jämna mellan rum. I det här läget känns dom där åren väldigt långa. Men när vi väl är där så gick det bra fort. :D
MVH Lars .J
Användarvisningsbild
Lasse Hsand

Inläggav Lars-Gunnar » 08 jan 2012, 22:00

Denna bil har väl inte godkänd motor (Eu-regulations) till exempel. Får de gå efter vägarna?

Varför säljer han inte släpet separat?

Lars-Gunnar :)
Lars-Gunnar

Inläggav Lars-Gunnar » 08 jan 2012, 22:03

Thomas Almen skrev:Den här har jag spanat in ett antal år, stog ofta parkerad på Moraklockan. Senast i fjol vinter var den i full sving. Såg den flera gånger när jag körde destillerade drycker, (bl.a) till Mora. http://www.blocket.se/dalarna/Scania_14 ... m?ca=3&w=3

Ha,ha Thomas "destillerade drycker" och du såg den. Var det en synvilla? :D

Lars-Gunnar :wink:
Lars-Gunnar

Inläggav Thomas Almen » 08 jan 2012, 22:50

Näru, skärpta killar bakom ratten här, Lars Gunnar. Jag har sett den sen den var i stort sett ny, så något förvånad blev jag över att den fortfarande var i trafik. Men en riktig timmerbil är det ju ivartfall :D
Thomas Almen

Inläggav Lasse Hsand » 08 jan 2012, 23:18

Du är väl som alla andra thomas. Radarn är på hela tiden efter grejor bredvid vägen. Brukar få truten att jag tittar mer brevid än på vägen. :( .
MVH Lars .J
Användarvisningsbild
Lasse Hsand

Återgå till Blocket Blinto Klaravik - annonser