S-V P12 1946

Vill du uppmärksamma annonser på Blocket, Blinto, Klaravik eller liknande sajter så gör det här!

Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer

S-V P12 1946

Inläggav Lars-Gunnar » 01 aug 2010, 01:01

Godnatt!

Länk: http://www.blocket.se/jamtland/Veteranl ... m?ca=2&w=2

Jämtarna överraskar ständigt. F.d brandbil och det kan det ju vara men dessa brukar väl inte ha 4-hjulsdrift? Däremot känner jag till att gamla bärgningsbilar kunde ha drivning på alla hjul.

Bild

Uploaded with ImageShack.us

Lars-Gunnar :D
Lars-Gunnar
 

Re: S-V P12 1946

Inläggav S-V L44 » 01 aug 2010, 01:50

Godmorgon Lars-Gunnar.
(Det blir Godmorgon för mig då jag befinner mig i Kina just nu. Kollade i Forumet och skall precis gå och äta mitt morgonris så jag kan orka jobba tills sent i kväll. Här har man 70-80 timmars arbetsvecka och bara två dagars årlig semester. Här har varit nästan 40 graders värme och luftfuktigheten är också på "topp" så det är lite påfrestande och knappast någon torr del på kläderna efter bara en mycket kort tid utanför luftkonditionerade utrymmen. Bra för min figur dock. Hoppas att tappa några kilon. :D :D )

Du får nog läsa lite djupare i Forumet.
Du och alla andra glöm inte att det finns väldigt mycket intressant skrivet djupt ner i "gömmorna". Använd gärna sökmotorn uppe till höger. Den är inte helt bra, men ändå ....... Ens eget minnesbank är kanske den bästa sökmotorn trots allt, men det lär ju bli sämre med åren. :D :roll:

Det blir ofta mer svåröverskådligt för oss om inlägg som behandlar samma grej hamnar på många olika platser i Forumet.

Vi avhandlade nämligen denna bensindrivna, felbenämnda f.d. brandbil i en annan tråd här viewtopic.php?f=2&t=2596

// S-V L44
Användarvisningsbild
S-V L44
 
Inlägg: 2348
Blev medlem: 11 aug 2008, 23:22
Ort: Staffanstorp

Re: S-V P12 1946

Inläggav Lars-Gunnar » 01 aug 2010, 23:40

Tack S-V L44 för påminnelsen.

Såg inte eller hade glömt att jag sett bilen i en annan tråd. Jag skummade igenom Blocket igår och trodde att jag fått årets scoop! :lol: :lol: :lol:

Vilket bolag arbetar du för när du får jobba i Kina och andra delar av världen också? Det blir väl en kort vistelse antar jag?

Lars-Gunnar :D
Lars-Gunnar
 


Återgå till Blocket Blinto Klaravik - annonser

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster

cron