Som vanligt då!

Anders
Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer
Sudde skrev:Vad skulle en nutida fordonsdiagnos visa? Luftmassegivare ur funktion? Läckage i ventiltionssystemet? Tillåten temperaturnivå överskriden? Längre stillestånd registrerat? Felkod= 0109...
Sudde skrev:Njaäe...beror på vilken verkstad man anlitar...Landstinget bytte pacemaker (turbo) på mej i våras, materialkostnad ca 20000, arbetskostnad ca25000 (duktig timpeng)...jag fick rabatt så hela reparationen kostade en hundringUpptäcker till min fasa att vi inte är i smörjgropen, moderatorn får nypa mej i örat
Anders Ason skrev:Då fick du väl felkoden för "batteriet varit urkopplat"?![]()
Det finns annars ingen så allvarlig sjukdom som en manlig förkylning, lidandet och eländet överstiger vida en svår förlossning (om ni ska försöka förklara för era resp.)
Sudde skrev:C:a elva år
Sudde skrev:Vad skulle en nutida fordonsdiagnos visa? Luftmassegivare ur funktion? Läckage i ventiltionssystemet? Tillåten temperaturnivå överskriden? Längre stillestånd registrerat? Felkod= 0109...
Sudde skrev:Anders Ason skrev:Då fick du väl felkoden för "batteriet varit urkopplat"?![]()
Det finns annars ingen så allvarlig sjukdom som en manlig förkylning, lidandet och eländet överstiger vida en svår förlossning (om ni ska försöka förklara för era resp.)
Försökt vid ett flertal tillfällen att framhäva det svåra lidandet för den som jag lever ihop med utan framgång. Svaret brukar bli :sluta sjåpa dej nu och gå och jobba imorrn...
Sudde skrev:Sudde skrev:Vad skulle en nutida fordonsdiagnos visa? Luftmassegivare ur funktion? Läckage i ventiltionssystemet? Tillåten temperaturnivå överskriden? Längre stillestånd registrerat? Felkod= 0109...
Hoppas ni förstod ironin i mitt inlägg, Luftmasssegivare= hosta, läckage i ventilationssystemet= snuva, tillåten temperatur överskriden= feber, längre stillestånd= sängläge...
Bo Abrahamsson skrev:Sudde skrev:Anders Ason skrev:Då fick du väl felkoden för "batteriet varit urkopplat"?![]()
Försökt vid ett flertal tillfällen att framhäva det svåra lidandet för den som jag lever ihop med utan framgång. Svaret brukar bli :sluta sjåpa dej nu och gå och jobba imorrn...
Och du lyder?![]()
Hälsn. Bosse.
Återgå till Blocket Blinto Klaravik - annonser
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster