Trevligt ekipage!

Vill du uppmärksamma annonser på Blocket, Blinto, Klaravik eller liknande sajter så gör det här!

Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer

Re: Trevligt ekipage!

Inläggav Anders » 03 mar 2012, 21:20

Hmmm "Inandning eller förtäring av stora mängder kan ge huvudvärk, yrsel, kräkningar och i svårare fall medvetslöshet."
Som vanligt då! :lol:

Anders
Användarvisningsbild
Anders

Inläggav Thomas Almen » 03 mar 2012, 21:24

Redan "Hårresande Handelstam" viiste ju hur man bota pip luftrören...
Thomas Almen

Inläggav Reid Hulting » 03 mar 2012, 21:38

Ja du Anders, nästan så att du beskrev den här flunsan på pricken.
Reid.
Reid Hulting

Inläggav Sudde52 » 03 mar 2012, 21:59

Vad skulle en nutida fordonsdiagnos visa? Luftmassegivare ur funktion? Läckage i ventiltionssystemet? Tillåten temperaturnivå överskriden? Längre stillestånd registrerat? Felkod= 0109...
mvh Sudde
Användarvisningsbild
Sudde52

Inläggav Anders » 03 mar 2012, 22:04

Sudde skrev:Vad skulle en nutida fordonsdiagnos visa? Luftmassegivare ur funktion? Läckage i ventiltionssystemet? Tillåten temperaturnivå överskriden? Längre stillestånd registrerat? Felkod= 0109...

Oavsett kostar det sinnessjuka summor att få det åtgärdat på verkstan...
Användarvisningsbild
Anders

Inläggav Sudde52 » 03 mar 2012, 22:22

Njaäe...beror på vilken verkstad man anlitar...Landstinget bytte pacemaker (turbo) på mej i våras, materialkostnad ca 20000, arbetskostnad ca25000 (duktig timpeng)...jag fick rabatt så hela reparationen kostade en hundring :shock: Upptäcker till min fasa att vi inte är i smörjgropen, moderatorn får nypa mej i örat :mrgreen:
mvh Sudde
Användarvisningsbild
Sudde52

Inläggav Anders Ason » 03 mar 2012, 22:29

Då fick du väl felkoden för "batteriet varit urkopplat"? :mrgreen:

Det finns annars ingen så allvarlig sjukdom som en manlig förkylning, lidandet och eländet överstiger vida en svår förlossning (om ni ska försöka förklara för era resp.)

Hälsningar Anders Ason
Anders Ason

Inläggav Anders » 03 mar 2012, 22:41

Sudde skrev:Njaäe...beror på vilken verkstad man anlitar...Landstinget bytte pacemaker (turbo) på mej i våras, materialkostnad ca 20000, arbetskostnad ca25000 (duktig timpeng)...jag fick rabatt så hela reparationen kostade en hundring :shock: Upptäcker till min fasa att vi inte är i smörjgropen, moderatorn får nypa mej i örat :mrgreen:

Hur lång garanti får man av deras verkstad? :lol:
Användarvisningsbild
Anders

Inläggav Sudde52 » 03 mar 2012, 22:46

C:a elva år :D
mvh Sudde
Användarvisningsbild
Sudde52

Inläggav Sudde52 » 03 mar 2012, 22:50

Anders Ason skrev:Då fick du väl felkoden för "batteriet varit urkopplat"? :mrgreen:

Det finns annars ingen så allvarlig sjukdom som en manlig förkylning, lidandet och eländet överstiger vida en svår förlossning (om ni ska försöka förklara för era resp.)

Försökt vid ett flertal tillfällen att framhäva det svåra lidandet för den som jag lever ihop med utan framgång. Svaret brukar bli :sluta sjåpa dej nu och gå och jobba imorrn...
mvh Sudde
Användarvisningsbild
Sudde52

Inläggav Anders » 03 mar 2012, 23:01

Sudde skrev:C:a elva år :D

Det är ju bättre än både Volvo och Scania! :D
Användarvisningsbild
Anders

Inläggav Sudde52 » 03 mar 2012, 23:44

Sudde skrev:Vad skulle en nutida fordonsdiagnos visa? Luftmassegivare ur funktion? Läckage i ventiltionssystemet? Tillåten temperaturnivå överskriden? Längre stillestånd registrerat? Felkod= 0109...

Hoppas ni förstod ironin i mitt inlägg, Luftmasssegivare= hosta, läckage i ventilationssystemet= snuva, tillåten temperatur överskriden= feber, längre stillestånd= sängläge... :cry:
mvh Sudde
Användarvisningsbild
Sudde52

Inläggav Bo Abrahamsson » 03 mar 2012, 23:48

Sudde skrev:
Anders Ason skrev:Då fick du väl felkoden för "batteriet varit urkopplat"? :mrgreen:

Försökt vid ett flertal tillfällen att framhäva det svåra lidandet för den som jag lever ihop med utan framgång. Svaret brukar bli :sluta sjåpa dej nu och gå och jobba imorrn...

Och du lyder? :oops:
Hälsn. Bosse.
Bo Abrahamsson

Inläggav Anders » 04 mar 2012, 00:00

Sudde skrev:

Hoppas ni förstod ironin i mitt inlägg, Luftmasssegivare= hosta, läckage i ventilationssystemet= snuva, tillåten temperatur överskriden= feber, längre stillestånd= sängläge... :cry:

Det blir jobbigt bara när sköterskan kommer och pluggar in diagnosverktyget! :lol:
Användarvisningsbild
Anders

Inläggav Sudde52 » 04 mar 2012, 00:04

Bo Abrahamsson skrev:
Sudde skrev:

Och du lyder? :oops:
Hälsn. Bosse.

Naturligtvis Bosse. Man sparkar inte på ett getingbo.
mvh Sudde
Användarvisningsbild
Sudde52

Föregående

Återgå till Blocket Blinto Klaravik - annonser