Scania Vabis 1971 Typ 110

Vill du uppmärksamma annonser på Blocket, Blinto, Klaravik eller liknande sajter så gör det här!

Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer

Re: Scania Vabis 1971 Typ 110

Inläggav Lasse Hsand » 18 sep 2011, 09:32

Absolut att allt ska vara som det ska. Min mening var bara om dom skulle se skillnaden. Men med dagens data finns det väl snart en bild hur fordonet ser ut. Är själv väldigt feg på vad man framför på vägen . Man är för rädd om körkort och höga böter och man blir fegare ju äldre man blir. Det känns som om man har mer att förlora.
MVH Lars .J
Användarvisningsbild
Lasse Hsand

Inläggav Thomas Almen » 18 sep 2011, 10:24

Jorå, i stort sett samma uppfattningar i ärendet :wink: . Vad jag kan tycka är trist är om nån köper den och lägger ned tid och pengar, för att sen kanske inte få använda den. Så alla ev. oklarheter bör nog redas ut före affärn.
Thomas Almen

Inläggav Lasse Hsand » 18 sep 2011, 10:43

Absolut!! Gäller det affärer ska allt vara i sin ordning. Finns inget värre än strul med papper. Köpte för många årsedsan en Opel kadett -64 hade alltid velat haft en sådan liten kryddburk. Än fast allt sa köp inte så va vill ha faktorn större. Lämnade namn och uppgifter så skulle dom skriva över den sedan. Blev inte gjort ringde MÅNGA gånger inget svar. Åkte dit riktigt :evil: och tänkte ta till riktigt låga handlingar. Fick tag på en person som skulle fixa det hela lovade han dyrt och heligt. Ha där fick han så han teg tänkte jag. Det gick nog en månad till då kom papperna. Då var ägarbytes datum skrivet tillbaka två månader och avställning i kryssat. Då fick jag ett brev från Trafikförsäkringsföreningen med ett inbetalninskort på nästan 3000kr. Sen dess uppskattar jag Transportstyrelsens tjänster på nätet som numera finns. Ordning på torpet :D :D
MVH Lars .J
Användarvisningsbild
Lasse Hsand

Föregående

Återgå till Blocket Blinto Klaravik - annonser