Moderator: Anders Ason
Skandinaven skrev:Tackar alla grabbarna ihop !
Om ni vil se mycket mera bilder från mellanöstern, da har jag upprettat en gruppe på facebook " danske chauffører på mellemøsten transporter " och ni är alla ihop välkommen til at blive medlem, der är flera svenska medlemmar.
Gruppen er nu 1 månad gammal och den tegner allerede over 220 medlemmar och snart är vi upp på 1000 bra bilder med historik - der är en kämpe interesse för denna gruppe, iblannt många gamle gubbar der har kjörd på östeuropa, Rysland & mellanöstern,- det är alla dom som har en stor skattekiste av personlige bilder.
Hälsn. Johnny.
Stellan skrev:Jag är inte heller så mycket för de båda medierna, så de får väldigt gärna bli med här också. Man blir lite försiktigare med att gå med överallt nu när lösenord och konton kapas så lätt![]()
/Stellan
Skandinaven skrev:Jag var inte heller på facebook, indtil i sommer, da flera venner fortalte mig, at om jag ville se väldig många gamla lastvagnar, danska som svenska, norske och finske, som täller tiden fra 50 - 60 - 70 & 80 talet samt många kontakter til gamla skandinaviska åkerier på östeuropa & mellanöstern, då sign upp på facebook och som sagt, så gjort.
Det är alles ägen personlige sag, om folk vil joine de forskellige medier, men jag gör det bara för interessen för alla gamla och glemte lastvagnar.
Ha´ en trevlig helgen alla ihop !
Hälsn. Johnny
Lars-Gunnar skrev:Du Scandinaven du skall ha ett varmt tack för alla bilder du har visat. Jag har kollat varenda en allteftersom de kommit in. Du är som sagt välkommen i andra sammanhang i forumet. Jag anser du är en nyttig medlem som vi har glädje av.
Ha det så gott med dina vänner på Facebook!
Lars-Gunnar
Återgå till Övrig logistik- och transporthistoria
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster