Jag söker någon som vet var i landet man kan vända sig när det gäller reservdelar till en gammal Foco 150 kran som idag sitter på min gamla Ford Custom D350 från 1968! även delar som hytt,framskärmar,kylare m.m allt av intresse.
Tack på förhand.

Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer
Viking skrev:Hei.
Hvilke deler er det du trenger til kranen?
Kjell T skrev:Kan det möjligen vara så att SKEGA (Skellefteå Gummi AB )har tillverkat dessa delar åt FOCO?
Viking skrev:Beklager sein tilbakemeldingdenne belgen er borte hos meg også, var ikke å oppdrive i Norge. Dessuten kostet den 1550 kr,- når den fanns !
Pakning til løfte sylinderen fikk jeg derimot hos Gjøvik kran & hydraulikk. Lekker det olje fra svingen på kranen din? Tror dette er en vanlig feil også.
Viking skrev:Hei!
Om det er mulig å kjøpe kopier hadde det vert flott!
Hoved syl pakningen kostet ca 900,- Skal nå demontere sving systemet for å komme lekasjen til livs. Litt synd skulle gjerne hatt en ZX kran i steden for XL, er man vant til knekk arm...Har en 300 ZX-3L liggende men den er for høy til å komme inn i garasjen
Dessuten svinger den bare til en side??? Tidligere eier hevet støttelabben når han skulle svinge til den siden...(!)
byggfabt skrev:Är det någon som har en manual till en FOCO 150 med utsjut jag ska ta isär vridmotorn som läcker under i centrum kanske det går att byta en packbox, så jag undrar hur man ska göra på bästa sätt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster