G89 delar

Meddela här vad du önskar komma över.

Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer

Inläggav Thomas Almen » 03 feb 2008, 15:33

Finemang, då har du kanske ett lass att lägga på timmerredet. Tillverkare på redet?.
Thomas Almen
 

Inläggav ellmanracing » 03 feb 2008, 17:35

hahah ja det blir kluvet också....
Delar till Volvo G89 sökes
ellmanracing
 
Inlägg: 76
Blev medlem: 23 jan 2008, 23:47
Ort: Mörrum

Inläggav Lars-Gunnar » 03 feb 2008, 22:56

Lars-Gunnar
 

Inläggav Lars-Gunnar » 04 feb 2008, 04:12

Ellmanracing!

Jag är medlem i några utländska forum såväl som i England och USA. Ibland skriver jag något men för det mesta läser jag bara vad de skrivit. I förrgår tog jag mig friheten att skriva en efterlysning på de delar du behöver till din G89:a. Jag kallar mig för FH13. Svar kom dagen därpå:

Hi fh13 tell your friend to subscribe to classic and vintage commercial magazine. They have a website also this magazine has a for sale section and for the past few months there’s bee an f89/g89 wrecker for sale spares or repair or he could email the magazine and they will put him in touch with right people. Hope this as been of some help.
Cheers Carl

Ordagrant översatt:

Hej FH13, säg åt din vän att han prenumererar på Kommersiella klassiska och årgångs tidning. De har också en webbsida. http://www.cvcmag.co.uk/ Denna tidning har också en ”Till salu” bilaga och under de sista månaderna har det funnits ett F89/G98 vrak med delar till salu som reservdelar eller till reparation. Han kan sända ett email till Tidningen och de vill sätta honom i kontakt med rätt person.
Hälsningar Carl

Vad säger du Ellmanracing? Hur är det med din engelska? Jag vet inget om det. Vill du gå vidare? Säg isåfall till om du behöver hjälp. Som jag förstår det så kommer det att bli mycket svårt att få de delar du behöver så till vida du inte råkar på ännu en ålderstigen G89 som du kan köpa och ta delar ifrån.

Lars-Gunnar :)
Lars-Gunnar
 

Inläggav ellmanracing » 04 feb 2008, 22:03

tackar för all hjälp !!!!!!
Delar till Volvo G89 sökes
ellmanracing
 
Inlägg: 76
Blev medlem: 23 jan 2008, 23:47
Ort: Mörrum

Inläggav Lars-Gunnar » 11 feb 2008, 18:38

Ellmanracing!

Äntligen napp! E-mailet kom idag. Läs översättningen:


Hi Lars-Gunnar

Thank you for your e mail. Sorry my editor has not responded to you. Would it be best to send you a few back issues to see if the advert is in the magazines?
If both of you like these issues, there is a subscription form in the magazine you can send. Not all the small ad clients have e mail, so it may be best for a friend to call them on behalf of your friend. Please can you send back the address you want the magazines sent to.

Kind regards

Julia

---
Julia Johnston,
Classic Military Vehicle
& Classic Van and Pick-up
& Classic and Vintage Commercials
Kelsey Publishing
Tel: 01733 353359

Hej Lars-Gunnar

Tack för ditt E-mail. Jag är ledsen att min redaktör inte har svarat dig. Skulle det vara bäst att sända några tidigare nummer och se om annonsen finns i tidningarna? Om ni båda tycker om dessa tidningar så finns en prenumerations blankett i tidningen som du kan skicka. Inte alla små annonser har E-mail, så det må vara bäst att en vän ringer på din väns vägnar. Kan du skicka tillbaka den adress som du vill ha magasinen sänt till.

Att en vän ringer på din väns vägnar. Detta skrev Julia då jag hade skrivit att jag var osäker på om du kan tala Engelska. Jag skall svara henne i kväll och fråga om vi får varsina tidningar. Hon kanske tro att vi bor i närheten och kan se tillsammans.

Du kan ge mig din adress via ett PM.

Lars-Gunnar :D
Lars-Gunnar
 

Re: G89 delar

Inläggav sme`n » 12 apr 2008, 15:17

Hej
Har ett par NOS skärmar i plåt till G-88/89 (dom bakom framhjulen) Inte så vanliga- därför inte så billiga :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mvh smen
sme`n
 
Inlägg: 39
Blev medlem: 02 apr 2008, 23:23

Föregående

Återgå till Objekt sökes

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster