Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer
Cliff Ellingsworth skrev:Någon som vet var man kan få tag på olika storlekar på gummidamasker / bälgar / drivaxelbälgar av större storlek än till vanliga bilar? Allt av intresse
Per Thomson skrev:Cliff, Anders tips är bra.
Min kontakt när det gäller service på min personbil visade mig en katong med diverse dammasker och där fann jag en perfekt dammask till växelspaken mot golv till min S-V L76:a. Kolla vilka diametrar det skall var i respektive ände och meddela mig så lovar jag att kolla i hans sortiment.
BURTRÄSKARN skrev:Det finns också en mycket bra produkt om man vill laga eller tillverka egna gummiprodukter som heter limmar&tätar och den säljs av wurth.Den är svart och blir precis som gummi när den stelnat,har själv använt den flera gånger,bla till växelspaksdamasker som ofta är alldeles sönderspruckna,men även gjort pedalgummin.Enda nackdelen är att man blir svart överallt, men det får man inpå
Per Thomson skrev:Cliff, Anders tips är bra.
Min kontakt när det gäller service på min personbil visade mig en katong med diverse dammasker och där fann jag en perfekt dammask till växelspaken mot golv till min S-V L76:a. Kolla vilka diametrar det skall var i respektive ände och meddela mig så lovar jag att kolla i hans sortiment.
ScaniaLBS80 skrev:Hej Per!
Var kan jag få tag på växelspaksdamask till min N 86:a?
Är det du som har alias SV L76 på Tradera, vill jag att du kontaktar mig.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster