Jag har inget konkret att erbjuda, men ger dig ändå ett tips att försöka göra din sökning lite mer specifik om du vill få några användbara svar.
Ibland kan det tyckas här i forumet att man aldrig får någon respons. Det kan bero på att inlägget är formulerat i alltför allmänna ordalag.
(Att försöka vara mera precis gäller naturligtvis många andra som också söker delar, inte minst till t.ex. Volvo och Scania. Än om bilarna kan se tämligen lika ut så kan detaljer skilja markant mellan årsmodell, dvs. chassinummer och motornummer. Det skiljer naturligtvis också mycket mellan de underleverantörer som användes i t.ex. bromsar, elektrisk utrustning, etc.. Ofta har man minst två underleverantörer. Vi har sett många exempel på rena felköp var man inte visste om skillnaderna förrän man gör en direkt jämförelse eller konsulterar verkstadshandboken/reservdelskatalogen.)
Beträffande din Reo.
En bild tilldrar sig också mer uppmärksamhet än lite text.

- Reo Collage 1928-1394.JPG (104.97 KiB) Visad 3239 gånger
Som synes ganska lika, men ändå med många detaljskillnader.
Om du söker ett donatorfordon eller delar till din Reo av årsmodell 1931 får du antingen lägga in en bild på det du har eller försöka uppge det egna fordonets modell- och motorbeteckning. Reo hade på den tiden en rad olika modeller som såg olika ut.
Om din bil är från 1931 så kan modellen naturligtvis också stamma från 1920-talet.
Bland 1930-talets Reo som fanns i det här landet så var det både personbilar, lätta lastbilar, tunga lastbilar och bussar.
De lätta lastbilarna med totalvikt upp till cirka 5500 kg så fanns främst modellerna, eller snarare motorbeteckningarna 1C4, 1D4, 14A och 14D.
Bilarna i segmentet mellan 6 ton och 8-9 ton (med boggi) benämndes (chassierna/motorerna) FA, FB, FD, GA, 2D4, 2L, 7D och 24D.
Vissa bilar var försedda med Continental-motor och den motorbeteckningen börjar med CT.
Så det kan vara en hel del att välja mellan och du är naturligtvis intresserad av att det blir "rätt".
// Kjell N