nån som sitter inne på såna här marchal fästen? Behöver 4 st..verkar omöjligt åh få tag i..
OKs färgkoder fixade:)
ska bara hitta nån obruten vit:)
Håller på och letar efter nytt garage runt borås trakten..så blir lite stillestånd framöver:)
Moderator: Anders Ason
Noxcania skrev:Tycker att måla svart blir dystert & lite "vill-verka-sportigt"... Men rajjrajj vilka najsa tyger!
Bo Norvinge skrev:Var inte de första "nya" Viking-Titan-brädorna svarta som de gamla med centralinstrument?
Jag kan fått det om bakfoten.
Det finns även de som säger att några målades röda från fabriken, men det har jag bara hört från ett håll.
Bo Norvinge skrev:Bara inte jag får skulden för den svarta brädan. Det är bara något jag har hört.
Men samtidigt går den ju att måla om, om det urartar till upplopp och du blir jagad av en mobb.
30Fredrik skrev:Skit i vad någon förståsejpåare säjer, det är ju din bil och om du målar brädan lila så är det ju ditt val!! Vad tror du inte jag har fått höra för att jag lackade min instrumentbräda röd?? Rör mej inte i ryggen!! Jag gillar dom Danska Scaniorna med röd bräda och busstyg till inredningen, och så fick det bli!! Ha det gott! 30 Fredrik.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster