Noxcania skrev:Om boken kommer innehålla svordommar & stavfel vill jag ha førsta exet!

- Så blir det inte, jag ställer upp som bokkonsult!

Moderator: Anders Ason
Noxcania skrev:Om boken kommer innehålla svordommar & stavfel vill jag ha førsta exet!
Anders Ason skrev:Till Stenhuggarn:
Du kommer inte att bli miljonär på boken men belöningen blir ära och berömmelse, plus att den skulle bli ett historiskt dokument.
Utan tvekan skulle den bli till nytta och glädje för de som vill bevara ett stycke kulturhistoria.
...
Stenhuggarn skrev:...
...och utan svordomar så har vi ju redan tappat en fjärdedel av läsarskaran....
Noxcania skrev:Jag kan hålla på å svetsa, kapa, svetsa 1 gång till, kapa & svetsa, o.s.v... eftsom jag tycker att de inte spelar så stor roll, Sonja blir tokig av så'nt; hon ska ha allt perfa direkt & blir sne så fort hon måste inse' att nå't måste justeras...
Anders Ason skrev:Bra för dig att ha mycket att göra för då blir det inte så mycket tid över till dumheter (slappa framför TV o så´nt) och bra för oss som sitter på läktaren för resan har varit både lärande, intressant och kul. Förutom det uppskattar jag även kvalitén på bilderna, är intresserad även av sådant.
Så... vi ser nog framåt även av något bakåt i tiden.
Stenhuggarn skrev:Noxcania skrev:...
Tack för att du har tålamod nog att följa denna inte särskilt action-späckade följetong om något från förr...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster