Noxcania skrev:Du har inte funderat på å måla køksgolvet vitt åxå va..?
(Fniss!)
Inte jag som bestämmer hemma när de gäller inredningen

Moderator: Anders Ason
Noxcania skrev:Du har inte funderat på å måla køksgolvet vitt åxå va..?
(Fniss!)

Per Thomson skrev:Hur bar du dig åt för att få tillstånd att flytta in arbetet i bostaden, du kanske har något knep som kan komma andra till godo?
Fint att du tipsat om var det finns gummilister till GN hytten!

bara den inte låg där en längre tidsperiod så var de lugnt.
  bara den inte låg där en längre tidsperiod så var de lugnt. 

inget ont i sig men jag blir rent utav förbannad.  Är ju ett rent hån mot mig. Då kör jag hellre den till metallpressen
  inget ont i sig men jag blir rent utav förbannad.  Är ju ett rent hån mot mig. Då kör jag hellre den till metallpressen  Då va de ändå folk som hade följt mig många år och trots de kommer de med så nedlåtande bud? de ser inga detaljer utan bara vad som är kvar och göra. inte vad som är GJORT?
  Då va de ändå folk som hade följt mig många år och trots de kommer de med så nedlåtande bud? de ser inga detaljer utan bara vad som är kvar och göra. inte vad som är GJORT?   Liksom bara blästring och lack är ju över 100.000. skall resten då vara värt 60.000?
  Liksom bara blästring och lack är ju över 100.000. skall resten då vara värt 60.000?  

väldigt snällt. Bjuder på käk ialafall.
  väldigt snällt. Bjuder på käk ialafall. är ju för fan ingen  hjärnforskning ändå darrar folk tänder. åh skall jag ta in företag som skall göra de så skall de ha en hel månadslön för det.  Så va bara skaffa en vettig symaskin och trimma upp kunskaperna sen skolan
  är ju för fan ingen  hjärnforskning ändå darrar folk tänder. åh skall jag ta in företag som skall göra de så skall de ha en hel månadslön för det.  Så va bara skaffa en vettig symaskin och trimma upp kunskaperna sen skolan  har börjat klippa ut alla delar, skall finjusteras men över förväntan nöjd ändå. Fått en gardin sydd också. Riktigt roligt att sy faktiskt..
  har börjat klippa ut alla delar, skall finjusteras men över förväntan nöjd ändå. Fått en gardin sydd också. Riktigt roligt att sy faktiskt..   

sverker skrev:Bra att du fortsätter, även om det är mörkt ibland så finns det ofta lösningar. Jag ser fram emot att få fortsätta följa ditt arbete.

Noxcania skrev:Før oss e de ju helt okidoki att ingen bjussade mer så i min egoism e jag ju glad att du fortsätter, sorry.
Jag vet knappt nå'n som fått tibax va dom betalat i-&-med en renovering... Eller ens i närheten...
Ser att du har världens bästa symaskin åxå, min mamma skaffa en så'n 1960, den lever & används fortfarande hos mej, & yes; de e kul å sy!

Skönt att ha dig tillbaka.
 Skönt att ha dig tillbaka.   

Stenhuggarn skrev:Fina välgjorda arbeten som vanligt.Skönt att ha dig tillbaka.

Nä, inte ens jag som gör en ”budget renovering” skulle få pengarna tillbaka vid en försäljning. Inte ens i närheten. Men så är det ju oftast vid renoveringar. Bara mycket eftertraktade modeller som det kan löna sig på. Men lönen för arbetet är tillfredsställelsen i allt man lär sig.
Känner också igen symaskinen från min uppväxt...

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster