Änglarundan 2017

Här får man fritt annonsera förestående evenemang som har med veteranlastbilar att göra. Varje evenemang fordrar sin egen "tråd". Om hjälp önskas så kontakta någon av oss moderatorer.

Moderator: Anders Ason

Re: Änglarundan 2017

Inläggav ankarback » 14 sep 2017, 10:38

30Fredrik skrev:Johan! Starten är satt till 08.30. Förarmöte 08.00. Starten är vid planen mot Chassieporten hos Scania i Kringelstan. Bäst att du är där i tid, brukar vara lite smått med parkering till vänster om Chassieportsplanen! Vi kanske se+hörs, jag har startnr 86. MVH. 30 Fredrik.


Ok, då vet jag tiderna ungefär. Ja där finns inte mycket parkeringar. Funderar på att stå vid kontrollen borta vid VW i Hovsjö. Där är det lättare att hitta parkering. Vidbynäs är nog ett bra ställe att vara också. Sen kan man ju åka före via motorvägen om man vill se när bilarna vänder söderöver. Det lär väl ta ett tag för 150 lastbilar att starta så fältet blir nog rätt utspritt. Jag får skriva upp era startnummer så jag vet vem som är vem :)
Ser ni nån med svart jacka, ryggsäck och en massa kameragrejor utmed vägen så är det nog jag :D

/Johan
ankarback
 
Inlägg: 683
Blev medlem: 14 maj 2017, 20:36
Ort: Huddinge

Föregående

Återgå till Evenemang

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster