ÅHS årsstämma Örebro 7 september

Här får man fritt annonsera förestående evenemang som har med veteranlastbilar att göra. Varje evenemang fordrar sin egen "tråd". Om hjälp önskas så kontakta någon av oss moderatorer.

Moderator: Anders Ason

ÅHS årsstämma Örebro 7 september

Inläggav Per Thomson » 06 aug 2013, 09:47

Hur vill du att ÅHS framtida verksamhet skall vara?
Om du tycker att den frågan är viktig så bör du delta på årsstämma och delge dina synpunkter.
Alla medlemmar skall ha fått en skriftlig inbjudan, om du av någon anledning inte fått någon inbjudan så hör snarast av dig till Inger Kalin på Svensk åkeritidning.
Senaste dag för anmälan är den 2 september.

Väl mött!
Hälsningar
Per Thomson
Användarvisningsbild
Per Thomson
Site Admin
 
Inlägg: 7367
Blev medlem: 22 mar 2007, 23:11
Ort: Råå

Re: ÅHS årsstämma Örebro 7 september

Inläggav Bo Norvinge » 06 aug 2013, 18:06

Tråkigt att ÅHS i stort fört en tynande tillvaro, men nu syns äntligen en ljusning.
Hoppas att ett gäng entusiaster med både engagemang, tid och lust vill ta tag i den viktiga biten, att bevara åkerihistorian, alltså inte bara lastbilarna utan även allt runt omkring.
Intressant att sedan få se hur SÅ löser ordförandebiten. Blir det en "konrollant", "tändare" eller "släckare"?
Det finns eldsjälar i landet som bara väntar på att kicka igång nya fordonsgrupper eller lägga i högre växlar på redan aktiva grupper.
Med vänlig hälsning
Bo Norvinge

Hemsida: www.norvinge.se * Mail: bosse@norvinge.se * Tel: 070-587 38 67
Användarvisningsbild
Bo Norvinge
 
Inlägg: 2825
Blev medlem: 23 mar 2007, 13:03
Ort: Brålanda, Hedekas

Re: ÅHS årsstämma Örebro 7 september

Inläggav mariberglund » 13 aug 2013, 15:12

Det känns viktig som ÅHS medlem ,att åka på det här årsmötet.
Eftersom jag är i stort sett ,rätt så ny som medlem så vill jag veta vad som gäller för mig som ÅHS medlem :D .
Jag har frågat många om de är med i ÅHS ,en del säger Nej och en del säger Ja och då hör de till ett län som är aktivt.
Och så finns det de som "Tror" att de är med i ÅHS på det ena sättet eller andra sättet ,fast de har aldrig hört någonting ifrån ÅHS fått nån information eller inte ,..de är inte säkra.

Jag tycker det är absolut viktigt att möta upp ,så att man får lite information :D

Vänlig Hälsning Mari Berglund
Användarvisningsbild
mariberglund
 
Inlägg: 155
Blev medlem: 26 jan 2011, 14:44


Återgå till Evenemang

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster