Evenemang i Norge

Här får man fritt annonsera förestående evenemang som har med veteranlastbilar att göra. Varje evenemang fordrar sin egen "tråd". Om hjälp önskas så kontakta någon av oss moderatorer.

Moderator: Anders Ason

Evenemang i Norge

Inläggav Per Thomson » 02 apr 2008, 22:29

Arnfinn,
har du upplysningar om vilka rallyn (lastbilar) som arrangeras denna säsong i Norge?
Hälsningar
Per Thomson
Användarvisningsbild
Per Thomson
Site Admin
 
Inlägg: 7356
Blev medlem: 22 mar 2007, 23:11
Ort: Råå

Re: Ny kategori

Inläggav arnfinn » 03 apr 2008, 00:08

Nei dessverre - jeg vender meg bare til Sverige. Når man kommer fra den nordligste landsdel som jeg gjør finnes ikke slike aktiviteter i organisert form. Når det derfor kommer så langt at man forhåpentlig har en bil og noen traktorer å vise fram kommer jeg som del av et sommerferieeksperiment til å kjøre ned til traktene rundt kanskje Sundsvall for å få snappe inn litt av stemningen og dieseleksosen på rally og traktortreff. Har vært et ønske i mange år. Det her kommer til å skje en gang - det er jeg fast bestemt på :)

Men til ditt spørsmål, jeg kan undersøke litt på de kilder jeg har.
Det er aldri for sent å gi opp!
Intet er umulig for den som ikke skal gjøre det selv!
Det finnes ikke noe enkelt som ikke kan gjøres vanskelig!
Användarvisningsbild
arnfinn
 
Inlägg: 463
Blev medlem: 28 sep 2007, 18:27
Ort: Tromsø i Norge

Re: Evenemang i Norge

Inläggav Per Thomson » 06 apr 2008, 22:53

Fick detta via mail idag:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Hei
Joda, vårt største arrangement " Vognmannen" blir holdt på Magnor (øst for Kongsvinger) helga 27-28-29 Juni. Løpet går Lørdag. Ring sjefen på tlf 047 31 28 29 77. (Leif Lobben)
Hilsen S Karlsen
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Har hört att detta evenemang skall vara mycket intressant. Magnor ligger nära svenska gränsen vid Charlottenberg.
Hälsningar
Per Thomson
Användarvisningsbild
Per Thomson
Site Admin
 
Inlägg: 7356
Blev medlem: 22 mar 2007, 23:11
Ort: Råå

Re: Evenemang i Norge

Inläggav tommy olsen » 06 apr 2008, 23:42

vognmannen går på magnor det ligger ca 4 km fra charlottenberg.det går i samband med veterandagene som varer fra fredag til søndag.der er det utstilling for mopeder,motorsykler,traktorer,stasjonermotorer,gravmaskiner,personbiler,lastebiler samt markedsboder.det er på magnor travbane der er det også muligheter for over natting i telt eller lignene inne på området.deter det mange som gjør og det er god stemning til langt på kvelden både fredag og lørdag.det er enn mellom 200 og 300 utstilte objekter av alle slag.vognmannen går på lørdag . løypa er ca 8 mil lang og går i området rundt magnor/kongsvinger.sist gang det var på magnor stilte det 137 lastebiler til start.
tommy olsen
 
Inlägg: 31
Blev medlem: 14 feb 2008, 01:18
Ort: halden


Återgå till Evenemang

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster

cron