Nu har jag fått fram lite info om den Gula Scania T 142:an den kommer från Sundbergs åkeri.
Tänk vad ett litet klistermärke som det står Örnfrakt på ,kan innehålla åkerihistorik

Vänlig Hälsning
Mari Berglund
Moderator: Anders Ason
Anders skrev:Jag kan väl inte rå för vad det är för utställda bilar!
Och vad jag lägger min tid på har vare sig DU eller någon annan med att göra!
herrstina- skrev:För de flesta av oss är det egalt av vilket fabrikat de fotograferade objekten är, om det är en vitröksosande Volvo eller någon annan spelar ingen roll.
Det är också aningen frustrerande när det gnälls över bilder som publiceras, alternativet är ganska givet. Inga bilder!
Stina.
Lars-Gunnar skrev:Hej Herrstina!
Nu är du orättvis. Skulle jag vara en alkoholist med hemoröjder? Du har inte pekat ut mig direkt men jag tar illa vid mig. Jag är varken det ena eller det andra utan likas god/dålig som du själv.
Låt os ha en resonabel ton och inte uttrycka oss nervärderande. Och jag är absolutist.
Att Facebook inte gillas av somliga är just för att man inte vill koppla upp sig och aldrig kunna bli kvitt despoterna som styr. De som är med hänger ju med intill döden och vem vet efter att man gått hädan till och med. Vem skall sopa upp efter er användare? Ett problem är att man prioriterar "Fasan" vad gäller foton t.ex. och då kan vi jordnära inte se dessa. Förstår du detta resonemang?
Med vänlig hälsning Lars-Gunnar
Thomas Almen skrev:Hade missat att du frågat om 142:ans ursprung Mari, annars hade jag kunna tala om att den gått i Skorped från början.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster