Minskning bilinnehav.

Här förmedlar du tips om objekt som kanske är till salu var de kan hittas.

Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer

Minskning bilinnehav.

Inläggav Reid Hulting » 29 okt 2013, 22:14

Efter stormen som orsakade en del skador på byggnader och stängsel på Gotland, blev jag påmind om att det finns mycket annat som behöver vår uppmärksamhet och närvaro. Man kan väl säga att jag tappade sugen lite. Orken tilltar ju inte heller med åldern och en del annat gör sig påmint, och dessutom behöver jag göra plats för några blivande klassiker som jag hoppas kan hämtas hem innan vintern.
Så därför mina vänner, är allt som syns på bilderna på sidorna med mitt fordonsinnehav till salu, säljes eller bytes, kom med förslag. En del objekt kanske jag blir lite mer svårövertalad att sälja eftersom några fordon skall få vara kvar för uppsnyggning till träffar och rallyn även framöver.

Det är bara att slå en signal så får vi se. Tel.nr. 070 3308182.

Reid.
Reid Hulting
 
Inlägg: 2410
Blev medlem: 08 aug 2010, 14:47
Ort: Gotland, Farsta, Nynäshamn och Västerhaninge.

Re: Minskning bilinnehav.

Inläggav bma.finland » 30 okt 2013, 22:40

så synd , :cry: :cry:
bma.finland
 
Inlägg: 1220
Blev medlem: 10 mar 2012, 08:56

Re: Minskning bilinnehav.

Inläggav pekka k » 31 okt 2013, 15:00

Jag är intresserad av LB 76an den som har dålig kepps men inredningen kvar byteshandel funkar fint för vi har två kranar som bara skräpar,
slå en signal till mig in du är intresserad min vän :)
Mvh:Pekka.
pekka k
 
Inlägg: 265
Blev medlem: 17 mar 2008, 14:08
Ort: VARA

Re: Minskning bilinnehav.

Inläggav Wihlle » 02 feb 2014, 19:02

Är din 939 till salu?
Wihlle
 
Inlägg: 5
Blev medlem: 06 okt 2013, 09:16

Re: Minskning bilinnehav.

Inläggav Reid Hulting » 02 feb 2014, 21:30

Just nu står den och får hela flaket renoverat eftersom stora delar av virket ruttnat.
Om det inte är speciellt en 939E, med dubbelhytt, du är ute efter, så finns det säkert billigare 939:or att få tag på. Bilen blir väl klar och besiktigad senare i vår, så vi kan höras igen då så får vi se om du inte hittat nån tills dess.

Reid.
Reid Hulting
 
Inlägg: 2410
Blev medlem: 08 aug 2010, 14:47
Ort: Gotland, Farsta, Nynäshamn och Västerhaninge.

Re: Minskning bilinnehav.

Inläggav Wihlle » 03 feb 2014, 18:58

Tummen upp!

Jag håller ögonen öppna och tar gärna emot tips.
Wihlle
 
Inlägg: 5
Blev medlem: 06 okt 2013, 09:16

Re: Minskning bilinnehav.

Inläggav bedford » 22 feb 2014, 11:45

FEL HÅLL Reid tur man vet att du fortfarande jagar skrot ska nog motivera tbx känslan hos dig annars e man ju rökt själv kan ju inget förutom mek svets o lack .
Det vore bra för hobbyn med fler som du jordnära o delar med sig av kunnande o erfarenhet, är ju rena mentorn åt en som gillar lastbilar men aldrig varit chaufför el åkare inom tunga sidan.
Med vänlig hälsning göran
bedford
 
Inlägg: 49
Blev medlem: 18 apr 2013, 22:12

Re: Minskning bilinnehav.

Inläggav Wihlle » 26 mar 2015, 22:51

Reid Hulting skrev:Just nu står den och får hela flaket renoverat eftersom stora delar av virket ruttnat.
Om det inte är speciellt en 939E, med dubbelhytt, du är ute efter, så finns det säkert billigare 939:or att få tag på. Bilen blir väl klar och besiktigad senare i vår, så vi kan höras igen då så får vi se om du inte hittat nån tills dess.

Reid.


Nu fick jag upp ögonen.
Är 939:an till salu är jag fortfarande intresserad.
Wihlle
 
Inlägg: 5
Blev medlem: 06 okt 2013, 09:16


Återgå till Objekt finns . . .

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster