VinkelScania

Här förmedlar du tips om objekt som kanske är till salu var de kan hittas.

Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer

VinkelScania

Inläggav Thomas Almen » 08 nov 2009, 22:05

Thomas Almen
 

Re: VinkelScania

Inläggav Anders » 09 nov 2009, 13:04

Den såg ju inte dålig ut!
Undrar hur mycket jobb som lagts ner på den?

Förresten så såg ju inte PV;n helt fel ut heller! :mrgreen:

Anders
Användarvisningsbild
Anders
 
Inlägg: 2332
Blev medlem: 09 maj 2007, 01:43
Ort: Oxelösund

Re: VinkelScania

Inläggav Böll » 09 nov 2009, 22:29

Tittade med på den,men rostfri,har haft 2 141,er tyvärr så rostar dom med glädje,men ja funderar på å slå en signal,men de ju en bit...
Böll
 
Inlägg: 654
Blev medlem: 24 jan 2008, 19:58
Ort: Hindås

Re: VinkelScania

Inläggav Lars-Gunnar » 09 nov 2009, 22:56

Böll skrev:Tittade med på den,men rostfri,har haft 2 141,er tyvärr så rostar dom med glädje,men ja funderar på å slå en signal,men de ju en bit...


Tror du att han har sandblästrat så dj..a noga och sett till att det varit absolut rostfritt? Jag menar att om man lackerar så lackerar man ju över ev små rostpartier som kanske är nödtorftigt slipade och då kan man inte se hur det ser ut under "skinnet". Om säljaren har dokumenterat jobbet innan och visar så kan man nog vara rätt så säker på att det är rätt skött.

Lars-Gunnar :wink:
Lars-Gunnar
 

Re: VinkelScania

Inläggav Lars-Gunnar » 09 nov 2009, 23:00

Böll skrev:Tittade med på den,men rostfri,har haft 2 141,er tyvärr så rostar dom med glädje,men ja funderar på å slå en signal,men de ju en bit...


Ha ha Böll Peter med sin FH10 som körde 152 mil tror jag det var. Det måste du också klara men det är klart att det går åt diesel. Kanske du kan tänka dig transport via tungdragare. Nä du måste ju betala först och nagelfara skönheten.

Lars-Gunnar :)
Lars-Gunnar
 

Re: VinkelScania

Inläggav Böll » 10 nov 2009, 20:15

Avståndet Lars-Gunnar är inte problemet,satt i min 141 över hela Sverige i åratal,saknar de,hmm flyger ja upp så skulle ja kanske bjuda med dig som passagerare ner,kul med trevligt sällskap..... :D
Böll
 
Inlägg: 654
Blev medlem: 24 jan 2008, 19:58
Ort: Hindås


Återgå till Objekt finns . . .

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster