För min egen del så tycker jag att skala 1:87 känns lite för små,det skulle vara mycket trevligare om dom vore i skala 1:24 eller varför inte 1:16.Själv har jag samlat lite på john deere:s traktorer,det finns någonting där som heter precission classicer och dom har precis alla detaljer som dom riktiga och är alla i skala 1:16 men det klart dom är väl inte direkt billiga dom heller,utan kostar ungefär en tusenlapp.Men tänk så trevligt det hade varit med en Regent , Titan eller varför inte en Rundnos i den storleken.Men vad jag vet så finns det inga såna.När jag var 3år så var min familj med om en bilolycka,och vi blev liggande på lassarettet med benbrott så kom min morfar och hans åkarkollega förbi med en blå F86 (tror jag) leksakslastbil i järn med röd spetsplog och sidovinge och med trevägstipp som kollegan hade fått av försäljaren när han hade byt sig en ny N 1025,gissa vem som blev glad,tyvärr så tappades den bort i någon sandlåda på 70-talet.minns att den var mycket fin,tycks minnas att det gick att lyfta frontplogen,fälla sidolemmar,tippa,kanske inte så konstigt att man har har det här intresset när man tänker efter