Ett antal scanior till salu...

Här förmedlar du tips om objekt som kanske är till salu var de kan hittas.

Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer

Ett antal scanior till salu...

Inläggav Munken » 20 nov 2009, 23:40

Snubblade över den här annonsen på Blocket, en fin liten samling för den renoveringssugne :P
http://www.blocket.se/vasternorrland/Nu ... m?ca=3&w=2
Munken

Re: Ett antal scanior till salu...

Inläggav Anders » 21 nov 2009, 00:42

den här har väl varit med förut vill jag minnas?
Något för den händige med mycket fritid? :mrgreen:

Eller som det stod om en amazonkombi i en annons: Säljes till svetskunnig optimist! :mrgreen:

Anders
Användarvisningsbild
Anders

Inläggav Munken » 21 nov 2009, 15:42

Möjligt att dom varit uppe förut, jag gjorde en liten snabb koll genom forumet bara men hittade inget om dom.
Hade varit kul att veta vad han vill ha för hela bunten dock... :P
Munken

Inläggav Anders » 21 nov 2009, 19:44

Helt klart vore det ju ett riktigt intressant köp om man hade haft gott om pengar och utrymme att ställa dem på.
Kanske att man kunde få ihop en Regent och en 135;a av objekten?
Har för mig att en av 135;orna är treaxlig med?
Ingen i närheten som har mera koll?

Anders
Användarvisningsbild
Anders

Inläggav Bo Abrahamsson » 21 nov 2009, 20:21

Första gången jag såg en annons om dom bilarna var för 1till 2 år sen , har för mej att det ska vara ett par tre objekt till plus en mängd delar enligt säljaren. En kompis pratade med säljaren, då ville han ha mer än 75000 kr, men det är ju länge sen nu så prislappen borde nästan ha en nolla mindre nu. Kompisen bad en bekant som bor ett par mil därifrån ta lite kort på objekten och det var enligt honom inte mycket att ha bla var alla hytterna i det närmsta uppruttna och upprostade och som ju syns någon ombyggd för krankörning (eller är det en tidig variant av topline) :lol:
Hälsningar Bosse.
Bo Abrahamsson

Inläggav Anders » 21 nov 2009, 20:35

Bo Abrahamsson skrev:Första gången jag såg en annons om dom bilarna var för 1till 2 år sen , har för mej att det ska vara ett par tre objekt till plus en mängd delar enligt säljaren. En kompis pratade med säljaren, då ville han ha mer än 75000 kr, men det är ju länge sen nu så prislappen borde nästan ha en nolla mindre nu. Kompisen bad en bekant som bor ett par mil därifrån ta lite kort på objekten och det var enligt honom inte mycket att ha bla var alla hytterna i det närmsta uppruttna och upprostade och som ju syns någon ombyggd för krankörning (eller är det en tidig variant av topline) :lol:
Hälsningar Bosse.

Halv-Topline någon? Eller är det istället för ligghytt en ståhytt? :mrgreen:

Men något går det säkert att göra av dem. 75 papp låter lite väl mycket för 5 uppruttna objekt, men för ett lägre pris finns säkert någon/några hugade spekulanter. Vem skulle inte vilja ha en Regent, och det finns ju många hopplösa vrak som renoverats snyggt.

Anders
Användarvisningsbild
Anders

Återgå till Objekt finns . . .