Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer
peter fra danmark skrev:Jeg var til model udstilling i Herning DK, den 23/08. En af udstillerne kører for en vognmand som har denne fine N86. Jeg synes at eksemplaret skulle deles med jer alle her i forumet.
Stellan skrev:Kan det vara en -68, då är det en uppgraderad modell![]()
/Stellan
Anders Ason skrev:Tur att du finns på det här forumet Stellan! Känns om om vi har ett eget uppslagsverk här och det är en rejäl tillgång. (Väntar spänt på en utveckling så att du greppar även SCANIA)
/Anders.
Stellan skrev:Anders Ason skrev:Tur att du finns på det här forumet Stellan! Känns om om vi har ett eget uppslagsverk här och det är en rejäl tillgång. (Väntar spänt på en utveckling så att du greppar även SCANIA)
/Anders.
Det är nästan så att man skäms lite när man breder ut sig som jag gör...men samtidigt så känns det väldigt bra att kunna dela med sig av det man har också.
Arkivet jag fick i höstas handlar om logistik och transportutveckling från sent -60 tal fram till tidigt -90 tal. Sedan har jag själv räddat undan en del volvomaterial som skulle ha kastats på tippen.
Scania har jag inte så mycket om...till glädje för min uppdragsgivare, men det hindrar absolut inte att jag har åsikter om märket![]()
Delar vi med oss lite allihop, så har vi en kulturskatt väl värd att bevaras.
/Stellan
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster