Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer
Hmhmm, vi kanske behöver alkolås på datorerna?.Anders Ason skrev:Ooops! Hade för bråttom att kolla på bilen och tyckte att det stod "GOD JUL" på nummerskylten. När jag skrattat färdigt såg jag att det inte stod så!
Så det kan bli!![]()
Trevlig biltyp annars, en av de vanligaste arbetshästarna hos oss.
Thomas Almèn skrev:Hmhmm, vi kanske behöver alkolås på datorerna?.Anders Ason skrev:Ooops! Hade för bråttom att kolla på bilen och tyckte att det stod "GOD JUL" på nummerskylten. När jag skrattat färdigt såg jag att det inte stod så!
Så det kan bli!![]()
Hehe, no problem is so big, that it couldn`t be solved with alcohol....skandiahamn skrev:Thomas Almèn skrev:Hmhmm, vi kanske behöver alkolås på datorerna?.Anders Ason skrev:Ooops! Hade för bråttom att kolla på bilen och tyckte att det stod "GOD JUL" på nummerskylten. När jag skrattat färdigt såg jag att det inte stod så!
Så det kan bli!![]()
.............Christmas is near.....pass the bottle
![]()
After trying to explain British number plates I need a drink
Thomas Almèn skrev:Hmhmm, vi kanske behöver alkolås på datorerna?.Anders Ason skrev:Ooops! Hade för bråttom att kolla på bilen och tyckte att det stod "GOD JUL" på nummerskylten. När jag skrattat färdigt såg jag att det inte stod så!
Så det kan bli!![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster