Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer
Böll skrev:De va ju med en LS-146(titta Kjell T ja har bättrat mig) i Trailer,brun med oranga ränder....mkt fräck bil..tungdragare..
Thomas Almèn skrev:Böll skrev:De va ju med en LS-146(titta Kjell T ja har bättrat mig) i Trailer,brun med oranga ränder....mkt fräck bil..tungdragare..
Antar du menar Trailerconsults LT 146, som var med i första "Sveriges snyggaste lastbil"?. Nån LS har aldrig funnits av 146:an.
Anders skrev:Thomas Almèn skrev:Böll skrev:De va ju med en LS-146(titta Kjell T ja har bättrat mig) i Trailer,brun med oranga ränder....mkt fräck bil..tungdragare..
Antar du menar Trailerconsults LT 146, som var med i första "Sveriges snyggaste lastbil"?. Nån LS har aldrig funnits av 146:an.
Någonstans i gömmorna har jag det numret av Trailer där de nominerade bilarna till "Sveriges snyggaste lastbil" finns med.
Det hade varit roligt om man hade kunnat gräva fram det, men man vågar väl inte scanna och lägga upp bilderna här?
Anders
Stellan skrev:Det är bara att bjuda igen![]()
Men lite förvånad blev jag allt när jag såg att motorn "bara" var på 385 hästar. När gick de upp över 400 hästar tro?
/Stellan
Återgå till Scania-Vabis Historik
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 4 gäster