Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer
Reid Hulting skrev:Se tråden "veteranträff i Gävle", under allmänt veteransnack.
Reid.
Thomas Almen skrev:Fanns en annan profil på Lugnvik, som bodde i Trollbäcken. Minns du honom Hasse?. Bleking till börden, hade alltid ett STP-märke på förardörren, som var ändrat till SPT,Svarte Petter, Tyresö betydde det.
Thomas Almen skrev:När vi ändå är inne på Lugnvikprofiler: En av dom få som körde Scania var Thorleif Rickardsson, en dråplig hårding från Hammerdal. Nån du minns kanske Sjömannen?
Thomas Almen skrev:Vill bara berätta hur den här tråden kan ställa till det. Lossade i Valbo i måndags, å lyckades få en dejt med "gröningen" på forumet, Sjömannen. Karln var samma förstummande skönhet som jag minns, dessutom lika trevlig. Märkligt hur lätt det kan va å umgås, fast man inte setts på över 30 år. Nätforum har sina fördelar, nu kommer han inte undan i fortsättningen.
kroon jr skrev:Hej Har suttit en dag o pratat med min far om gamla tider .Det skulle ta flera dagar om jag skrev allt ,därför skriver jag lite i taget.Min far o en som hette Boman skulle köra torsk till vasa.Dom kom till utjoki ca 40mil norr om Haparanda,gick fläktremmen av farsan kliver ut 45grader kallt han tar av sig livremmen ock fort sätter färden till vasa.det skulle varit dagens chaufför.Hälsningar från junior
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster