Vilken härlig syn. Reids bild är ju som en hel lastbilsparkering utanför valfritt tradarfik på 80-talet. Snacka om livskvalitet om man hade allt det där utanför köksfönstret, dessutom under tak. För att hålla mig till ämnet så känner jag ju såklart igen mig, men man kan ju också kanske se det som god framförhållning, planering och långsiktigt tänkande osv. Det är ju inte fel att ha visioner, och för att kunna förverkliga dem krävs ju ibland vissa delar. Då vill det ju till att man är med och hugger de där delarna när tillfället ges! Sen kan det ju sporra en genom nåt tråkigt arbetsmoment om man vet att de roliga grejerna ligger och väntar på att monteras.
Så galenskap? Nej, men visionerna är kanske lite för stora för verkligheten vissa gånger.
Då känns det mer som galenskap de gånger nåt går sönder, när man t.ex strandat mitt i gatan med trasig bil, och febrilt får kränga på sig overallen, tippa hytten och börja felsöka. "Varför håller jag på?!" Helst ska man ha lite för lite verktyg och nån passagerare med sig som kanske var lite skeptisk och frågande till projektet redan innan. "Check på den" och en del annat sånt kan jag säga, för att uttrycka mig lite trendigt. Nån som behöver 0-1 serie grejer förresten?