Här träffas vi och kanske ställer en fråga eller lämnar ett förslag som andra har en lösning eller synpunkter på. Kom ihåg att det skall handla om lastbilsnostalgi.
Tips: skapa en fri yta i mitten att börja jobba på.
Hälsningar Anders Ason __________________________________________ Jag tillhör också den yngre generationen, men det var ett tag se´n, nu med hobbyn som burit sina laster.
Hade ju kunna lagt ut en bild på det färdiga resultatet men ... inte behövs de i den här kvalificerade skaran
Hälsningar Anders Ason __________________________________________ Jag tillhör också den yngre generationen, men det var ett tag se´n, nu med hobbyn som burit sina laster.
Här ligger bilden på det "svåra" pusslet och vill du kika, eller om spara bilden så sätter du din markör över bilden och klickar på höger musknapp och använder den meny som då dyker upp.
Ja, nu har jag gjort båda pusslen. det första var enkelt det andra var klurigare. Svårt ibland att se vad bitarna föreställde. Om det varit i färg hade det nog varit lättare men sammantaget var det kul.
Den som blir klar först kan väl lägga in den färdiga bilden i tråden?