Bo Abrahamsson skrev:Lars-Gunnar skrev:Fridgemaster skrev:Det stämmer L-G
Tänker inte avslöja vart. Men en liten ledtråd kan ni få. Åk dit det luktar skit
Kan jag tänka mig Fridgemaster
Fråga, varför lämnas dessa lastbilar åt sitt öde? Är det ingen skrotningspremie på tunga fordon? Kostar det? Ja, det måste det ju göra för man måste väl leja en traktor att dra eller lyfta fram dem och så kostar borttransporten. Men då frågar jag mig varför de inte annonseras ut på blocket hel eller i bitar. Det måste väl finnas reservdelar som veteranbilsägarna behöver någon gång. Eller är det så enkelt som att människan i grunden är lat och på så vis gör det bekvämt för sig?
Lars-Gunnar
Några av dom har varit ute på blocket vid ett flertal tillfällen för ett eller två år sen,är lite osäker på tiden den går ju bara fortare och fortare har börjat fundera på om det beror på att man blivit något lite äldre.
Hälsningar Bosse.
Jo Bo, det här att tiden upplevs gå fortare är ett ålderstecken. Före det var man inte medveten om tidsaspekten så jag vet inte om det beror på att vi nu blir mer medveten om tiden på äldre dagar. Jag är 62 och tycker att det bara svichar till på måndag så har vi strax fredag och man funderar vad man gjort under tiden.
Lars-Gunnar