Att det finns många olika sätt att skippa betala till staten är företagarna medvetna om det funkar tydligen utmärkt med F-skattare från utlandet så är det i flera företag i min närhet dom jobbar i 6 mån åker hem i några veckor och jobbar 6 mån igen inte en krona hamnar i stadskassan för dom bor i dåliga hus som företagaren äger och en del av maten köper dom av sina utländska chaufförer= Tack EU för att se till att våra ungdomar slipper jobba och socialen tar hand om deras inkomst.
Tyvärr så försvinner företag till utlandet där arbetskraften är billig Asko Cylinda finns ej mer dom har flyttat och hela personalstyrkan är arbetslös men cheferna ökar sin inkomst istället och dom finns kvar i landet.
Kan EU vara något att ha för jag är en som läser mkt böcker om andra världskriget och jag har en bok från 1943 och där har nasisterna redovisat hur dom ska göra med europa med enhetlig valuta och fri handel och arbetskraft som fritt får jobba vart dom vill= Väldigt lik EU.
PS:Jag är ingen rasist eller nynasist jag har bara fastnat i läsandet och historia eftersom hela min släkt varit inblandad i kriget.