Vestlandstur 2012

Här träffas vi och kanske ställer en fråga eller lämnar ett förslag som andra har en lösning eller synpunkter på. Kom ihåg att det skall handla om lastbilsnostalgi.

Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer

Vestlandstur 2012

Inläggav Kjell T » 22 jan 2013, 13:37

I förra veckan, måndag tror jag det var,ringde min granne och tipsade mig att det var dags att se på Tv. Från Finlands TV ,TV5 den svenskspråkiga kanalen kom ett program som hette "Naturen sedd från förarplats" eller något liknande. Det vare Vestlandsturen programmet handlade om.
Mera sådanna program önskas!
Kjell T

Re: Vestlandstur 2012

Inläggav Lars-Gunnar » 22 jan 2013, 16:33

Hur kan jag se den? Från Sundsvall kan man inte ta ekot Finsk TV om man har marknät och Kabel-TV.

Lars-Gunnar
Lars-Gunnar

Inläggav Thomas Almen » 22 jan 2013, 17:36

Har för mig jag la ut en länk här till NRK när den visades där i fjol.
Thomas Almen

Inläggav Per Thomson » 28 jan 2013, 19:29

Sökte på Vestlandstur såväl på forumet som Google men inget napp, sökte sedan på NRK här på forumet och då fann jag Thomas länk. Om Thomas också hade skrivit in Vestlandstur hade det blivit träff vid första sökningen. Detta kan vara bra att veta, det skadar inte att beskriva lite extra så går det lättare att hitta tillbaks.

Men tack för länken Thomas och vilken tur att NRK gav träff! :D

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/831590/
Hälsningar
Per Thomson
Användarvisningsbild
Per Thomson
Site Admin

Inläggav Lars-Gunnar » 28 jan 2013, 22:04

Nu är det SVT:s tur att få ändan ur vagnen och göra ett 45 min. reportage från något rally för att visa den breda allmänheten bilarna från förr och dess entusiaster.

Lars-Gunnar :)
Lars-Gunnar

Återgå till Allmänt Veteransnack