Vad är detta för bilar?

Här träffas vi och kanske ställer en fråga eller lämnar ett förslag som andra har en lösning eller synpunkter på. Kom ihåg att det skall handla om lastbilsnostalgi.

Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer

Re: Minnesbil

Inläggav Anders Ason » 14 feb 2008, 09:43

Lars-Gunnar skrev:
johnny013 skrev:Kommer ihåg den här gula F W D ...

Klättra över det eller gräv dig under :lol:

Lars-Gunnar :wink:

Till alla på forumet

Jag känner nu ägaren, en mycket stillsam och sympatisk man och dessutom ett tekniskt geni. Jag vet också vad som finns innanför staketet och sammafattningsvis skiljer det sig en del från våra intressen på forumet.

P g a olika hänsyn som jag anser att vi måste ta, i första hand med respekt för ägaren, föreslår jag att vi tills vidare låter uppmärkssamheten för denna "materialgård" stå tillbaka för andra, kanske mer intressanta frågor. Det är ju jag själv som lyft fram frågan från början men efter detta även lärt känna ägaren och som en konsekvens har jag ändrat en del av mina tidigare inlägg och förhoppningsvis utan att själva kärnfrågan, att odla vårt veteranslastbilsintresse förlorat på det.

Ägaren känner till en del "veteranlastbilsceller" i denna landsände där utövarna inte förekommer på träffar eller nätet (vilket ägaren gör) och min ambition är att så småningom som tiden medger, försöka att här (och med deras tillstånd) beskriva något om deras verkamhet.

Med en förhoppning om förståelse, ett annat hållningssätt skulle förm. skada oss, hälsningar Anders
Hälsningar Anders Ason
Anders Ason

Lagbrott

Inläggav johnny013 » 14 feb 2008, 10:13

Har definitivt inte tänkt kränka den här mannen génom att ta mig inn där så jag respekterar staketet .

Johnny :o
johnny013

Re: Lagbrott

Inläggav Anders Ason » 14 feb 2008, 10:30

johnny013 skrev:Har definitivt inte tänkt kränka den här mannen génom att ta mig inn där så jag respekterar staketet .

Johnny :o

Jag har noterat alla smileys! Mitt inlägg var enbart i allmänhet. /Anders

:D = humörbarometer
Hälsningar Anders Ason
Anders Ason

Inläggav Lars-Gunnar » 15 feb 2008, 00:55

Inte visste jag att du Anders och Johnny snackade om samma sak men visst, med största respekt för "saken" :wink: :D

Lars-Gunnar :D
Lars-Gunnar

Föregående

Återgå till Allmänt Veteransnack